تايلور سويفت على غلاف مجلة فوج بسترة من شانيل

تظهر المغنية والممثلة الأمريكية تايلور سويفت ، على غلاف مجلة British Vogue في يناير 2020 وهي ترتدي سترة من طراز شانيل تويد من مجموعة Métiers d’art في باريس – نيويورك 2005/2006.

View this post on Instagram

A new decade, are you ready for it? @TaylorSwift certainly is, ushering in the ’20s wearing archive @ChanelOfficial on the January cover of #BritishVogue. For the new issue, the queen of pop spent time with the king of musical theatre @AndrewLloydWebber, to discuss working together on the soon-to-be-released #CatsMovie, Swift’s journey from farm to fame, and what comes next for the singer-songwriter. Click the link in bio for @Edward_Enninful’s editor’s letter, and read the full interview in the new issue, on newsstands Friday 6 December. #TaylorSwift wears archive @ChanelOfficial. Photographed by @CraigMcDeanStudio and styled by @Edward_Enninful, with hair by @GuidoPalau, colourist @VictoriaHunter, make-up by @PatMcGrathReal, nails by @MegumiYamamotoNYC and set design by @MaryHoward_SetDesign.

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

وتهدف المغنية العالمية بإطلالتها إلى التشجيع على فكرة الاستدامة فى الموضة، من أجل حماية البيئة، قائلة ” أردت أن أضع سترة شانيل العتيقة على غلاف فوج لأنني أشعر أنه مع أزمة المناخ العالمي، علينا جميعًا أن نفعل ما في وسعنا للإسهام في الحوار حول الاستدامة “.

View this post on Instagram

This is the one face I made that day

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

كما يقول رئيس التحرير إدوارد إينينفول “شراء أفضل وشراء أقل هو ما أؤمن به، علينا الاستثمار في الملابس التي تستمر مدى الحياة ، القطع التي يمكن نقلها من جيل إلى جيل، لا ينبغي أن تشعربالأناقة في التخلص من الملابس، يمكن ارتداء أفضل الملابس مرارًا وتكرارًا وتتمتع بجودة التصميم والحرفية لضمان قدرتهما على البقاء – هذا ما أرتديه دائمًا” .


وكانت كوكو شانيل قالت ذات مرة ” تمر الموضة ، تبقى الأناقة”، فالملابس الأنيقة تحتفظ بأناقتها مهما تخطتها الموضة.

التعليقات مغلقة.